Monday, March 14, 2011

Aku Dibius Cinta

Pertama kali selesai menyiapkan sebuah video (diedit menggunakan PowerDirector). Sebenarnya saya mencipta video ini adalah untuk menyertai pertandingan Mencipta Video sempena Minggu Muhasabah Cinta (MMC) 2011 tempoh hari. Walaupun tidak mendapat tempat pertama dalam pertandingan itu, tidak mengapa. Sekurang-kurangnya saya berjaya menyiapkan sebuah video saya sendiri.

Tajuk video ini adalah Aku Dibius Cinta. Menceritakan kronologi cinta yang seringkali dilalui oleh sekalian remaja bermula daripada perkenalan kali pertama hinggalah ke jinjang pelamin. Namun, sedikit nasihat diselitkan sebagai panduan supaya kita semua tidak tersesat jauh dari landasan yang sebenar. Nasihat-nasihat tersebut tidak lain dan tidak bukan adalah untuk diri saya sendiri juga yang sememangnya sering lalai dan alpa.


"bErCiNtA HiNgGa kE SyUrGa"

No comments:

Post a Comment