Monday, April 23, 2012

Tukarkan Foto Anda Menjadi Lukisan. Ini Juga Adalah Seni.



Sejak kebelakangan ini, saya suka mengedit foto-foto saya supaya kelihatan seperti lukisan. Mungkin ini juga dinamakan seni dalam dunia photo editor. Ada orang menganggap gambar sebegini tidak cantik. Tapi bagi saya, saya suka dan saya ok.


It's depend on you person how you judge it.
I have no right to stop your perception on me.
But I have my own right in my blog side.
Let other person become a creative one.
Don't ever blocking others imagination and creativity.
Nobody know others' destiny.
You life, your choice.


Hihi.. Tiba-tiba rasa nak speaking. Sebenarnya, bukan nak emosi-emosi dalam blog ni. Tapi saja nak cuba buat quote dalam English. Should be many grammatical errors there. Just ignore them. Ok, feel free to view my photos here and comment if you wish to do so. (^^)


Walllahu'alam.





4 comments: