Friday, April 27, 2012

Zaman Budak Sekolah Yang Sangat Indah.

 "Yang tua dihormati, yang muda disayangi."


"Zaman menjadi budak sekolah adalah fasa yang sangat indah bagi mereka yang menghayati."

"Zaman yang berlalu takkan berulang. Tapi ia boleh dikenang hingga kita mampu tersenyum seorang."
...............................................................

Gambar-gambar ini saya ambil semasa lawatan saya ke sekolah lama saya - SMKA Slim River pada 13 April 2012 yang lepas. Kebetulan pada waktu itu, sedang berlangsung Proram Tamrin Rohani bagi pelajar Tingkatan 1 dan 2. Program ini dikendalikan oleh Jawatankuasa Badan Dakwah Dan Kerohanian SMKA Slim River. Slot riadah petang-petang. Sebab itulah semua dressing ala-ala atlet.


Saya yang mana? Mestilah pemilik muka yang paling matang itu adalah saya. Ahaks...

No comments:

Post a Comment