Wednesday, June 6, 2012

Approve FB Wanita Yang Tak Dikenali? Perlukah?





‎Harith, kalau ada perempuan yang ko tak kenal add ko kat FB, ko approve tak?


Harith pun menjawab: "Aku approve je. Apa salahnya? Dengan harapan, daripada 100 post aku dalam wall, dia terbaca salah satu daripadanya. Daripada 10 status aku, mungkin 2 atau 3 dia dapat jadikan peringatan dalam kehidupan dia. Dan peringatan itu juga mestilah untuk diri sendiri juga. Sendiri tulis, sendiri mesti lebih ingat la bro."


Tak salah kot. Jangan nak perasan hot sangatlah. Macamlah wanita-wanita tu add kita sebab minat kat kita. Yang penting dakwah sampai. Eeerrr, rasa macam sopan je bila guna word 'wanita' compared to 'perempuan'. (^^)'


Tapi serius saya tak suka wanita-wanita post on my wall. Melainkan untuk promote program2 dakwah, boleh la. Selalunya yang dipromote adalah program Ikatan Studi Islam UKM (ISIUKM) dan PMUKM (ORIGINAL).


So, wahai wanita sekalian, nak say sorry awal-awal lah kalau ada post-post anda yang saya delete. Bukan benci, tapi malu.

No comments:

Post a Comment